______________Selamat Datang_____________ Blog Ini menyediakan pelbagai cerita menarik serta cerita terbaru untuk tontonan anda secara online tanpa sebarang bayaran... Anda dibenarkan copy link semua movie yang terdapat dalam blog ini Untuk memudahkan anda memuat turun sesuatu movie tanpa had secara percuma... Dengan itu,sebagai tanda terima kasih anda kepada Cerciter Online.. anda hanya perlu like page facebook Cerciter Online mudah bukan?? jadi tunggu apa lagi.. like lah jika belum.. _____________Terima kasih_____________

NONGKRONG

Label: , ,


Perkaitan
Watch NONGKRONG Full Movie .
Tengok NONGKRONG Full Movie .
Tonton NONGKRONG Full Movie .


SINOPSIS FILEM NONGKRONG

Filem Nongkrong ini mengisahkan tentang tiga pemuda Aman (Angah), Bada (Sam) dan Cumi (Epy) yang mencuba mencari kekayaan dengan menggunakan jalan pintas dengan meminta nombor ekor. Bada dan Aman tekad untuk mengubah nasib keluarga manakala Cumi pula ingin meminang kekasihnya. Jadi mereka bertiga pergi menemui bomoh untuk melaksanakan hasrat mereka.

Bomoh yang mereka temui itu pula mendapatkan seorang puteri laut untuk membantu mereka. Puteri itu memberi persetujuan namun syarat yang diberikan adalah Bada perlu mengahwininya. Kerana kejelitaan puteri itu, Bada tidak berfikir panjang dan terus mengahwini puteri tersebut namun malang sekali kerana selepas sahaja berkahwin puteri itu berubah wajah menjadi hantu.

Melihat sahaja wajah puteri itu bertukar, mereka semua lari menyelamatkan diri, namun puteri itu terus menggangu kehidupan mereka.

Bada,cumi dan aman mencari cara untuk membuang sumpahan tersebut dan berjumpa dengan bomoh cina.berjayakah mereka membuang sumpahan tersebut?..
Saksikan kesudahan sumpahan tersebut hanya di Cerciter Online..

Tonton movie ini online?
Tonton movie ini sekarang!!!

Ada Komen Atau Cadangan??

Jika ada sebarang komen atau cadangan sila hantarkan ke page Ruangan Komen..