______________Selamat Datang_____________ Blog Ini menyediakan pelbagai cerita menarik serta cerita terbaru untuk tontonan anda secara online tanpa sebarang bayaran... Anda dibenarkan copy link semua movie yang terdapat dalam blog ini Untuk memudahkan anda memuat turun sesuatu movie tanpa had secara percuma... Dengan itu,sebagai tanda terima kasih anda kepada Cerciter Online.. anda hanya perlu like page facebook Cerciter Online mudah bukan?? jadi tunggu apa lagi.. like lah jika belum.. _____________Terima kasih_____________

Berani Punya Budak

Label: , , ,


Perkaitan
Watch Berani Punya Budak Full Movie .
Tengok Berani Punya Budak Full Movie .
Tonton Berani Punya Budak Full Movie .


Pengarah             : Afdlin Shauki
Syarikat Penerbit : Vision Works (M) Sdn Bhd
Bahasa                : Bahasa Melayu
kategori               : Filem Cereka
Genre                  : Aksi, Komedi
Tarikh Tayangan  : 26 April 2012

Lakonan:
Afdlin Shauki :-Tong (Pelakon Utama)
Awie :-John (Pelakon Utama)
Sharifah Sofea :-Meaw (Pelakon Utama)
Adlin Aman Ramlie :-Detektif Azman (Pelakon Pembantu)
Johan Raja Lawak :-Detektif Azlan (Pelakon Pembantu)
Nabil :-Adik John (Pelakon Pembantu)
Riezman Khuzaimi :-Informer (Pelakon Pembantu)


Sinopsis:

Shuhami Abdullah/Tong (Afdlin Shauki) baru sahaja tiba di lapangan terbang, namun dia telah ditangkap oleh pihak Interpol & disoal siasat kerana disyaki terlibat dengan kegiatan gangster Thailand. Di sini, Shuhaimi berceritakan mengenai kehidupan abang iparnya. Pairot, kembali semula menjalani kehidupan normal selepas keluar daripada penjara dan dia menguruskan restoran bersama iparnya, Tong. Kemudian, satu hari Pairot mendapat satu panggilan untuk melaksanakan tugas terakhir, iaitu mencuri data peribadi pelanggan daripada sebuah syarikat kad kredit.


Pairot telah dipaksa untuk melakukan kerja tersebut setelah pemanggil menculik Tong dan mengugut untuk membunuh dia sekiranya kerja itu tidak dapat diselesaikan. Pairot terpaksa melakukan kerja itu dan berjaya melepaskan Tong. Namun, perkara tersebut menjadi kucar kacir apabila Pairot telah dikenalpasti sebagai penjenayah & diburu oleh pihak polis serta Metropolitan Mafia.


Mereka berdua berjaya melepaskan diri dan bercadang untuk menjumpai timbalan presiden syarikat kad kredit untuk memaklumkan bahawa Pairot tidak bertindak atas kehendak sendiri. Walau bagaimanapun, semakin lama mereka semakin terperangkap dengan situasi ini, dan ia melibatkan konspirasi yang telah dirancang lebih awal. Adakah mereka berjaya menyelesaikan masalah tersebut?



Tonton movie ini online?
Tonton movie ini sekarang!!!

Ada Komen Atau Cadangan??

Jika ada sebarang komen atau cadangan sila hantarkan ke page Ruangan Komen..