______________Selamat Datang_____________ Blog Ini menyediakan pelbagai cerita menarik serta cerita terbaru untuk tontonan anda secara online tanpa sebarang bayaran... Anda dibenarkan copy link semua movie yang terdapat dalam blog ini Untuk memudahkan anda memuat turun sesuatu movie tanpa had secara percuma... Dengan itu,sebagai tanda terima kasih anda kepada Cerciter Online.. anda hanya perlu like page facebook Cerciter Online mudah bukan?? jadi tunggu apa lagi.. like lah jika belum.. _____________Terima kasih_____________

SEEFOOD (2012)

Label: , , ,


Perkaitan
Watch SEEFOOD (2012) Full Movie .
Tengok SEEFOOD (2012) Full Movie .
Tonton SEEFOOD (2012) Full Movie .


SINOPSIS SEEFOOD 2012 :-

Julius seekor jerung ganas tetapi sebernanya sangat ceria bersama Pup Seekor Yu Buluh bermain di terumbu karang. Tiba-tiba terserempak dengan dua penyelam yang mengambil telur telur ikan. Pup gagal untuk menyekat mereka. Pup yang kesedihan cuba dipujuk oleh Julius dengan aksiaksi yang melucukan tetapi gagal lalu Julius membawa pup pulang ke kediamannya, disebuah kapal karam yang penuh dengan wang emas.

Sementara itu sebuah kilang yang berhampiran persisiran pantai telah membuang sisa-sisa bahan industri kedalam laut berhampiran tempat tinggal mereka, mengakibatkan pencemaran kepada terumbu karang, air laut dan kehidupan lain. Julius ditugaskan untuk menyelamatkan Pup Octo dengan ciptaan barunya yang mampu membuat Julius naik kedarat. Julius yang naik kedarat kini menjadi buruan penyelam-penyelam tersebut yang juga ingin menjadikan dia sebagai salah satu hidangan istimewa.

Tonton movie ini online?
Tonton movie ini sekarang!!!

Ada Komen Atau Cadangan??

Jika ada sebarang komen atau cadangan sila hantarkan ke page Ruangan Komen..