______________Selamat Datang_____________ Blog Ini menyediakan pelbagai cerita menarik serta cerita terbaru untuk tontonan anda secara online tanpa sebarang bayaran... Anda dibenarkan copy link semua movie yang terdapat dalam blog ini Untuk memudahkan anda memuat turun sesuatu movie tanpa had secara percuma... Dengan itu,sebagai tanda terima kasih anda kepada Cerciter Online.. anda hanya perlu like page facebook Cerciter Online mudah bukan?? jadi tunggu apa lagi.. like lah jika belum.. _____________Terima kasih_____________

Hantu Dalam Botol Kicap

Label: ,



Sinopsis Hantu Dalam Botol kicap:- Aminah dan suaminya, Hussin pulang ke kampung bersama tiga orang anak mereka, Azri, Epul dan Rina. Aminah ingin meminta ibunya, Nek Temah menjaga ketiga-tiga anaknya . Nek Temah merupakan seorang dukun dikampungnya. Hari pertama tiga beradik itu di rumah Nek Temah, mereka diberitahu tentang pantang larang di rumah tersebut. Pertama, mereka tidak boleh keluar rumah selepas maghrib dan kedua, mereka tidak boleh masuk bilik misteri yang diikat selempang merah. Ketika Nek Temah keluar mengubat, Epul terpandang bilik yang diikat selempang merah dan kedengaran bunyi botol berlaga dari dalamnya dan hendak cuba membuka pintu tersebut tetapi terhalang kerana Nek Temah berdiri di belakangnya.
Pada suatu hari, Nek Temah menyuruh cucu-cucunya menangkap, mencabut bulu dan menyembelih ayam. Nek Temah ingin mengajar mereka agar bekerjasama dan akhirnya mereka berjaya menyempurnakan tugasan tersebut. Semasa makan, Rina teringin untuk makan nasi bersama kicap. Epul mencadangkan agar mereka membuka pintu misteri tersebut. Ketika pintu terbuka, tangan Rina luka dan Epul menggunakan kain pengikat botol untuk membalut tangan kakaknya.Seekor hantu terlepas dan hampir mencekik Rina tetapi disergah oleh Nek Temah.


Tajuk Filem:
Hantu Dalam Botol kicap
Pengarah: Azhari Mohd Zain
Penerbit: Metrowealth Movies Production Sdn. Bhd.
Dipawagam: 09 Februari 2012
Pelakon Hantu Dalam Botol kicap:
Angah Raja Lawak
Mon Ryanti
Zalif Sidek
Mohd Mikail Andre b Nazrul Andre
Maimon Mutalib
Wawa Zainal
Ruzaidi Abdul Rahman
Zila Bakarin



Tonton Online Hantu Dalam Botol Kicap di tube?
Tonton Online Hantu Dalam Botol Kicap Sekarang!!!

Ada Komen Atau Cadangan??

Jika ada sebarang komen atau cadangan sila hantarkan ke page Ruangan Komen..