______________Selamat Datang_____________ Blog Ini menyediakan pelbagai cerita menarik serta cerita terbaru untuk tontonan anda secara online tanpa sebarang bayaran... Anda dibenarkan copy link semua movie yang terdapat dalam blog ini Untuk memudahkan anda memuat turun sesuatu movie tanpa had secara percuma... Dengan itu,sebagai tanda terima kasih anda kepada Cerciter Online.. anda hanya perlu like page facebook Cerciter Online mudah bukan?? jadi tunggu apa lagi.. like lah jika belum.. _____________Terima kasih_____________

Bunohan

Label:



Sinopsis Bunohan:- Berlatarkan sebuah kampung di Kelantan, Bunohan menceritakan 3 adik beradik yang terasing – Adil, Bakar dan Ilham serta bapa mereka yang sakit. Selepas lari daripada pertarungan maut, Adil ‘Bunga Lalang’ peninju tomoi lari daripada pembunuh upahan bernama Ilham. Kejar mengejar ini telah membawa mereka ke Bunohan, apabila mereka bertembung memori hitam mula menghimpit dan mereka berjumpa seorang guru yang ingin menjadi usahawan yang berjaya.

Kehadiran mereka bertiga di kampung telah mengbangkitkan kembali kisah silam Pok Eng sebgai ayah kepada mereka bertiga. Setiap mereka bergelut dengan ketenangan yang tidak tercapai , pengampunan ditelenggami dengan kebencian yang membawa kehilangan jiwa , pengkhianatan tidak kesudahan dan pemBUNOHAN.





Pelakon Bunohan:

Faizal Hussein

Zahiril Adzim

Pekin

Bront Palarae

Namron

Shoffi Jikan

Tengku Azura





Tonton Online Bunohan online?
Tonton Online Bunohan Sekarang!!!

Ada Komen Atau Cadangan??

Jika ada sebarang komen atau cadangan sila hantarkan ke page Ruangan Komen..